mandag 26. oktober 2009

Tips til læring: elevlaget test

Nå har jeg akkurat tatt testen som jeg og resten av elevene i klassen har laget om Henrik Ibsen. Selv om jeg var syk sist norsktime, lærte jeg mye av testen. Det eneste som var dårlig med testen var at jeg ikke fikk opp de oppgavene der man skulle sette to riktige svar sammen. Så jeg mistet masse poeng, men det er svakheten med å bruke nettet. En annen negativ ting var at noen hadde krysset av feil svar, så man fikk feil selv om det var riktig. Flere i klassen måtte også ta testen på nytt siden den ikke ble lagret. Men når det gjelder nivået av læringsutbytte, består den med glans! Et tips til andre klasser eller elever som liker å lære ting annerledes.

1 kommentar:

  1. Er enig. Var enkelt og lærerrikt. Litt problemer med nettet, men det er sånt man må regne med. Kort og greit innlegg forresten:)

    SvarSlett