mandag 5. oktober 2009

Siste innspurt




Jeg har for tredje gang ombestemt meg på hva jeg skal skrive om. Grunnen til det er nok at de bøkene jeg hadde lånt på biblioteket egentlig ikke passet til det temaet jeg hadde valgt, så frustrerende nok måtte jeg nok en gang gi slipp på ideén. MEN, jeg fant noe nytt og enda bedre. Jeg har flere ganger tenkt på den økende likheten mellom tabloidavisene VG og Dagbladet og ukebladene Se og Hør og Her og Nå. Så derfor skal jeg nå studere hvordan forsidene ser ut og hva som skiller ulike aviser fra hverandre. Hadde man egentlig sett forskjell hvis man hadde klippet ut en forside på VG og limt inn under logoen til Her og Nå? Etter min raske beslutning om å bytte tema, gikk jeg ned til bensinstasjonen og kjøpte inn Her og Nå, VG og Aftenposten. Jeg merket med en gang at skuldrene mine lettet seg noen cm siden jeg nå hadde noe å skrive om. Jeg skrev til og med en side etterpå og ser nå positivt på særemnets fremtid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar